Nákup kontaktních čoček přes internet

nosimcocky.cz - kontaktní čočky přes internet
Potřebujete pomoci?

Často kladené otázky

O nás

Kdo jsme?

Společnost nosimcocky.cz vznikla v roce 2005. Jejím zakladatelem je oční optik Rolf Hogenmüller a uznávaní profesionálové francouzského internetu.
2005: Vznikla společnost Central Optics. Jejími zakladateli jsou Orianne Garcia, Alexandre Roos a Christophe Schaming, zakladatelé společností Lokace Caramail a Winamax, a oční optik Rolf Hogenmüller.
2005-2009: Společnost od svého založení sídlí v Německu, nicméně pole své působnosti rozšířila do celé Evropy. V dnešní době má zastoupení ve více než deseti zemích.
2011: V roce 2011 spojila společnost nosimcocky.cz své síly s Marcem Simoncinim a vytvořila francouzskou skupinu Sensee, jež se specializuje na produkty oční optiky. Skupina nabízí kontaktní čočky a prostředky na jejich údržbu, sluneční brýle a brýle s korekčními skly.
2012: Nosimcocky.cz se připojuje k Federaci internetového prodeje (FEVAD) a přijímá její etický kodex založený na úctě k zákazníkovi.
Nosimcocky.cz je dnes jedničkou na internetovém trhu v oblasti kontaktních čoček. Nosimcocky.cz znamená 10letou zkušenost s poskytováním odborných služeb, ale také:
+ 25 zemí, do nichž je naše zboží dodáváno
+ 160 druhů kontaktních čoček a prostředků na jejich údržbu

Kvalita

Jaké jsou při objednávání na nosimcocky.cz výhody?

Cena: ušetřete vašich čoček.
Autentičnost: záruka objednání autentických produktů pouze známých značek.
Podpora: tým diplomovaných optiků a expertů je k vašim službám od pondělí do pátku.
Jednoduchost: osobní účet, díky němuž si můžete jednoduše své čočky automaticky znovu objednat.
Poradenství: poskytování poradenství po e-mailu 7 dní v týdnu se zárukou rychlé odpovědi.
Bezpečnost: zcela bezpečný proces platby.
Rychlé dodání: u většiny produktů jsou dodací lhůty od 4 do 5 pracovních dnů (kromě čoček torických, multifokálních a ročních).

Jakou mám záruku kvality produktů na nosimcocky.cz?

Nosimcocky.cz dodává výhradně autentické kontaktní čočky vyráběné nejznámějšími laboratořemi. Prodejní ceny nemají vliv na kvalitu produktů. Nosimcocky.cz vám tedy přináší tuto nejpodstatnější záruku pro vaše zdraví.

Na objednávku

Jak si poprvé objednat?

- Klikněte na model čoček, který vám vyhovuje
- Vyplňte jejich parametry
- Vepište počet, který chcete objednat
- Klikněte na „přidat do košíku“

Mohou mi být zaslány zkušební čočky?

Zkušební kontaktní čočky vám můžeme zaslat, jsou-li součástí procesu přechodu na čočky nové, a to na doporučení vašeho očního lékaře. Stačí kontaktovat náš zákaznický servis.

Co dělat, když nerozumím mému lékařskému předpisu?

P.O.: pravé oko
L..O.: levé oko

Název laboratoře: například Bausch & Lomb, Ciba Vision, Johnson & Johnson, CooperVision...
Značka: například PureVision, Air Optix, Aqua Acuvue, Advance Biofinity...

Dioptrická síla (PWR, PW nebo Power): Sphere (SPH na krabičce): vyjádřena v dioptriích (d):
- v záporných číslech, pokud trpíte krátkozrakostí (například - 4,50 d)
- v kladných číslech, pokud trpíte dalekozrakostí (například + 3,25 d)

Pokud jste astigmatik/astigmatička a nosíte torické čočky, je dioptrická síla doplněna dvěma dalšími parametry:
Cylindr (CYL): vyjádřen v dioptriích (d) (například -0,75 d nebo -1,00 d), které odpovídají hodnotě vašeho astigmatismu
Osa (AX): vyjádřena ve stupních (například 160°, 110°)
Většina měkkých čoček napravuje astigmatismus až od 0,75 d.

Pokud trpíte presbyopií, dioptrická síla je doplněna dalším parametrem (čočky bifokální, multifokální nebo progresivní):
Addition (ADD): vyjádřena v dioptriích (například +1,50 d, + 2,00 d). Připojuje se ke korekci vidění na dálku, a vidění na blízko.

Průměr čočky (DIA nebo Ø): vyjádřen v mm (například 14,2). Pokud tento údaj není uveden, znamená to, že daná čočka existuje pouze v jednom průměru.

Poloměr zakřivení čočky (Ro nebo B.C. nebo Base Curve): vyjádřen v mm (například 8,6). Pokud tento údaj není uveden, znamená to, že daná čočka existuje pouze v jednom poloměru křivosti.

Barva: volba barvy nemá vliv na korekční parametry vašich čoček.

Co dělat, když si chci objednat totéž zboží?

- Klikněte na „zákaznický účet“ a poté na „přihlášení“ v pravém horním rohu úvodní stránky
- Vyplňte e-mailovou adresu a heslo zákaznického účtu, a klikněte na „pokračovat“
- Budete přesměrován(a) do vašeho zákaznického účtu
- Klikněte na „objednat totéž“

Co dělat, když si chci objednat tytéž čočky, ale s jinou korekcí?

Vraťte se na úvodní stránku (klikněte na logo nosimcocky.cz v levém horním rohu) a udělejte novou objednávku. Poté vyberte značku čoček, které si chcete objednat nebo vepište jejich název do vyhledávače. Vyplňte nové parametry vašich čoček a objednávku dokončete.

Co dělat, když chci změnit čočky?

Pokud se vaše korekce změnila a dosavadní čočky vám již nevyhovují, musíte se obrátit na svého očního lékaře, aby vám předepsal čočky nové. Určí, jaké parametry mají vaše nové čočky mít. K tomu bude třeba si čočky s novými parametry vyzkoušet, s čímž souvisí také pravidelné kontroly. Změna korekce čoček tedy nemůže být uskutečněna našimi optiky na dálku.
Kontaktní čočka je zdravotnická pomůcka, která se dostává do přímého kontaktu s okem (rohovkou). Špatně zvolená čočka může mít vážné důsledky na vaše zdraví.

Dodání

Do kterých zemí zboží dodáváte?

Zboží dodáváme do všech zemí Evropské unie, nicméně při objednání zboží na stránkách nosimcocky.cz vám ho doručíme pouze do Čech.

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Zásilky jsou odesílány prostřednictvím PPL. Důkazem o předání zboží je nahrání informace o jeho předání informačním systémem PPL.

Jaká je cena dodání zboží?

Cena za dopravu je minimálně 70 Kč. V závislosti na hmotnosti zásilky nebo místa doručení může být k ceně požadován příplatek. Cena za dopravu je automaticky přepočítána před platbou on-line.

Jaké jsou dodací lhůty?

Všechny čočky, které máme skladem, jsou dodávány od 4 do 5 pracovních dnů. V případě měkkých torických, multifokálních nebo kosmetických čoček je doba dodání mezi 10 až 15 pracovními dny.
Poznámka: dodací lhůta je pouze orientační a vztahuje se jen na objednávky placené platební kartou nebo účtem Paypal. Možná zpoždění způsobená distribučním systémem PPL nejsou do této lhůty započítána.

Může se má dodací adresa lišit od adresy fakturační?

Ano, jistě. V tom případě stačí na tento fakt upozornit ve chvíli výběru způsobu dodání + dodací/fakturační adresy.

Mohu změnit dodací adresu mé příští objednávky?

Ano, můžete to udělat ve chvíli potvrzení vaší objednávky.

Jak mohu svou objednávku sledovat?

Ať už si zvolíte jakýkoliv způsob dodání objednávky, díky svému zákaznickému účtu můžete kdykoliv sledovat její stav. Ve chvíli odeslání vaší objednávky obdržíte email s jejím číslem.

Jaké je nejbližší odběrné místo?

Vyzvednutí zásilky na odběrných místech v současné době není možné. Pracujeme na tom.

Fakturace/platba

Jaké jsou možnosti platby?

Možnosti platby jsou následující:
- kartami Visa, Eurocard, Mastercard;
- účtem Paypal;
- bankovním převodem.

Jaké platební karty přijímáte?

Objednávku lze uhradit těmito platebními kartami:
- Visa;
- Eurocard/Mastercard.

Je platba zabezpečená?

Všechny platby uskutečněné na webových stránkách nosimcocky.cz jsou zajišťovány naším partnerem BNP Paribas prostřednictvím bezpečné šifrovací technologie SSL, která zajišťuje maximální ochranu vašich údajů. Zabezpečení vašich dat je zajištěno od chvíle, kdy se vám v URL zobrazuje ikona zámku.

Právě jsem potvrdil(a) svou objednávku. Kdy mi budou peníze odečteny z účtu?

Způsoby platby jsou upřesněny nejpozději na počátku procesu objednávání.
V případě platby platební kartou bude částka z vašeho účtu odečtena 48 hodin po datu provedení objednávky a platba bude považována za uskutečněnou po potvrzení operace oběma bankovními institucemi.
V případě platby bankovním převodem bude vaše objednávka považována za uskutečněnou ve chvíli připsání částky na bankovní účet společnosti SENSEE.

Jak si mohu vytisknout fakturu?

Fakturu k objednávce si můžete vytisknout ze svého zákaznického účtu. Po přihlášení klikněte na « historie mých objednávek », a všechny vaše uskutečněné objednávky se zobrazí. Zvolte « Faktura k objednávce ». Jakmile se vám faktura zobrazí na obrazovce, můžete si ji vytisknout stisknutím klávesy « CTRL+P » nebo « CMD+P » (pro Mac).

Reklamace/vrácení zboží

Co dělat, když má objednávka nebyla potvrzena?

Podívejte se do spamů své e-mailové schránky.
Pakliže potvrzení vaší objednávky není ani tam, neváhejte nás kontaktovat, společně vše ověříme.

Co dělat, když jsem v objednávce udělal(a) chybu?

Kontaktujte nás

Co dělat, když zboží, které jsem obdržel(a), neodpovídá tomu, které jsem si objednal(a)?

Informace uvedené u jednotlivých produktů jsou ty, jež uvádějí výrobci, od nichž byly zakoupeny. SENSEE udělá všechno pro to, aby fotografické zobrazení produktů na webových stránkách bylo jim samotným co možná nejvěrnější.
V případě že je zákazníkovi dodáno jiné zboží (zákazník si objednal jiné zboží, například čočky jiné korekce), může zboží společnosti SENSEE vrátit.
V souladu s ustanovením článku L 211-4 Spotřebitelského zákoníku má zákazník v případě dodání jiného produktu právo na:

  • dodání zboží odpovídající ceny a kvality (je-li toto skladem),
  • vrácení peněz za objednané zboží a to do 14 dnů od uskutečnění objednávky.
Náklady na dopravu nového produktu hradí společnost SENSEE.

Co dělat, když mi přišel poškozený balíček?

Aby vám mohly být vráceny peníze, musíte ihned nahlásit reklamaci, a to buď e-mailem na adresu support@nosimcocky.cz nebo poštou. Zároveň musíte zaslat zboží zpět na adresu:
CENTRAL OPTICS GmbH
Otto-Hahn-Strasse 10
D-77694 Kehl
Německo

Zpět zasílané zboží musí být neporušené, nepoškozené, v původním balení, připraveno k dalšímu prodeji. Musí k němu být přiložena faktura, aby vás společnost SENSEE mohla identifikovat (číslo objednávky, příjmení, jméno, adresa) a vrátit vám daný obnos (cena za zboží, bez poplatků za dopravu). Náklady spojené s vrácením zboží hradí společnost SENSEE (v rámci platných standardních tarifů), a to po jeho obdržení, spolu s kopií dokladu o vynaložených nákladech na jeho vrácení, při dodržení výše uvedených ustanovení (zejména těch, které se týkají stavu zboží a jeho balení).
Vrácení zboží na dobírku není možné.
Pokud nebudou splněny výše uvedené podmínky vrácení zboží, společnost SENSEE peníze za vrácené zboží nevyplatí.
Záruka shody zboží se vztahuje na vady, které se objeví do šesti měsíců od jeho doručení.
Veškeré pozdější reklamace budou zamítnuty a společnost SENSEE za ně neponese žádnou odpovědnost.
Možnost výměny zboží či vrácení peněz se nevztahuje na otevřené, neúplné nebo poškozené krabičky a obaly, u nichž není možný jejich další prodej.

Co dělat, když chci zboží vyměnit nebo vrátit?

- Každá objednávka uskutečněná na našich webových stránkách probíhá v souladu s právními předpisy stanovenými v článcích 1641 Občanského zákoníku a články L2114 Spotřebitelského zákoníku.
- Každé výměně nebo vrácení peněz musí předcházet písemná žádost. Za tímto účelem kontaktujte náš zákaznický servis, buď e-mailem (support@nosimcocky.cz) nebo dopisem, a to do 30 dnů od obdržení zboží (ve věci data rozhoduje poštovní razítko).
- Vracené zboží musí být zasláno jako doporučená zásilka, musí obsahovat písemný popis toho, co si přejete se zbožím udělat (vyměnit ho nebo vrátit peníze), a kompletní referenci objednávky. V opačném případě neručíme za její brzké vyřízení.

- Všechny vracené produkty musí být nové a nepoužité.
- V případě výměny zboží hradí poštovné zákazník.
- V případě vrácení peněz: jakmile je vaše žádost schválena, bance BNP PARIBAS je zaslána žádost o vrácení peněz. Peníze budou vráceny na bankovní účet, z něhož byla objednávka uhrazena, a to do 2 týdnů od odeslání žádosti.

Vytvoření účtu

Jak si vytvořit účet?

- Klikněte na "zákaznický účet", a poté na "vytvořit účet" v pravém horním rohu úvodní stránky.

Zapomenuté heslo

Co dělat, když jsem zapomněl(a) heslo?

Kdykoliv můžete požádat o zaslání nového hesla, a to prostřednictvím zákaznické sekce > "zapomenuté heslo" v pravém horním rohu našich stránek.

Osobní údaje

Jsou mé osobní údaje chráněny?

Osobní údaje, které na našich webových stránkách poskytujete, slouží pouze k vyřízení vaší objednávky.
Za žádných okolností nejsou sdělovány třetí straně, o to za jakýmkoliv účelem. Máte k nim přístup a na svém zákaznickém účtu je můžete opravit nebo smazat.
Vaše osobní údaje nebudou nikdy prodány ani sděleny třetí straně.

Úprava účtu

Co dělat, když si chci změnit emailovou adresu?

E-mailovou adresu si můžete změnit prostřednictvím svého zákaznického účtu, v rubrice "mé osobní údaje"

Co dělat, když si chci změnit heslo?

Heslo si můžete změnit prostřednictvím svého zákaznického účtu, v rubrice "mé osobní údaje"

Má doporuění

Co je to program "doporučení známému"?

Díky programu "doporučení" můžete doporučit naše stránky svým známým, aby si i oni mohli zakoupit čočky za lepší ceny.

Jaké plynou z "doporučení známému" výhody?

Když stránky doporučíte svým známým:
- Každý z vašich známých obdrží e-mailem slevový kód v hodnotě 10€, který bude smět použít při své objednávce.
- Za první čtyři známé, kteří si na našich stránkách objednají, získáte slevový kupón v hodnotě 10€ i vy.

Jak mám svým známým stránky doporučit?

Jakmile na nosimcocky.cz uskutečníte svou první objednávku, budete mít k programu "doporučení" přístup ze svého zákaznického účtu:
- Klikněte na rubriku "má doporučení"
- V záložce "pozvat mé známé" vyplňte e-mailové adresy vašich známých
- Klikněte na "zaslat pozvánku"

Jak se dozvím, že si mí známí na stránkách objednali?

Stav svých doporučení můžete nepřetržitě sledovat prostřednictvím svého zákaznického účtu:
- Klikněte na rubriku "má doporučení"
- V záložce ""mí pozvaní známí"" můžete sledovat stav svých doporučení

Za vaše první čtyři známé, kteří si na nosimcockycz objednají, obdržíte automaticky slevový kód v hodnotě 250 Kč.

Kolika lidem můžu stránky doporučit?

Jakmile si na nosimcocky.cz objednáte, můžete stránky doporučit kolika lidem chcete.
- Každý z nich obdrží slevový kód v hodnotě 250 Kč.
- Za první čtyři známé, kteří si na našich stránkách objednají, získáte slevový kupón v hodnotě 250 Kč i vy.

Co dělat, když jsem doporučil(a) stránky známému, ale nedostala jsem slevový kupón?

Podívejte se do spamů své e-mailové schránky.
Pakliže potvrzení vaší objednávky není ani tam, neváhejte nás kontaktovat, společně vše ověříme.

Mé slevové kupóny

Jak se dozvím, že mám k dispozici slevové kupóny?

Stav svých slevových kupónů můžete nepřetržitě sledovat prostřednictvím svého zákaznického účtu > rubrika "mé slevové kupóny".

Jak slevový kupón použít?

Při rekapitulaci objednávky stačí do kolonky "slevový kód" vyplnit kód, který jste obdržel(a).

Co dělat, když můj slevový kód nebyl do objednávky zahrnut?

Kontaktujte nás

Kontaktní čočky

Jaké druhy čoček existují?

MateriáluČastosti nošeníRežimu nošeni
Měkké Příležitostní Denní
Tvrdé Každodenní Dvouměsíční
  Nepřetržitě Měsíční
    Čtvrtletní
    Roční

Jak kontaktní čočky fungují?

Kontaktní čočka je zdravotní pomůcka, která je v přímém kontaktu s okem (rohovkou). Umožňuje korekci různých očních vad jako je krátkozrakost, dalekozrakost, astigmatismus nebo presbyopie.
Výběr čoček musí být proveden očním lékařem, který určí jejich parametry a vystaví na ně lékařský předpis.

Nosím brýle. Můžu si objednat čočky?

Pouze oční lékař může určit, zda můžete nosit čočky či nikoliv.

Nikdy jsem čočky nenosil(a). Můžu si je objednat na vašich stránkách?

Kontaktní čočky jsou zdravotní pomůcka. O jejich nošení se nejdříve musíte poradit se svým očním lékařem. Nabízíme službu automatického znovuobjednání, díky níž si můžete objednat ty čočky, které jste už nosil(a) a máte je vyzkoušené.

Jaké kontaktní čočky si mám vybrat?

Pouze oční lékař vám může doporučit laboratoř, model a přesnou dioptrickou sílu čoček. Kontaktní čočky si objednejte až po návštěvě lékaře. Pečlivě se řiďte lékařským předpisem, který vám byl vystaven.

Kdy si mám kontaktní čočky vyměnit?

Je nezbytně nutné dodržovat čas, kdy byste měli své čočky vyměnit. Tuto informaci naleznete buď na lékařském předpisu nebo na příbalovém letáku výrobce.
Například dvoutýdenní čočky by měly být vyměněny 2 týdny po otevření balení, ať už byly nošeny po dobu dvou týdnů či méně.

Jak zjistím, jestli mám čočku nasazenou správně?

Na většině měkkých čoček je vyznačen rub a líc.
Můžete je také zkontrolovat z profilu: pakliže mají formu misky, jsou natočeny správně, jestliže mají formu polévkového talíře, jsou obráceny naruby.

Můžu s kontaktními čočkami plavat?

Kontaktní čočky nikdy nenoste při koupání a plavání, ať už v moři, řece, jezeře či bazénu. Četné bakterie, které jsou ve vodě přítomny, se mohou na čočkách usadit a zůstat na nich i po vyčištění. Mohou vám způsobit vážnou infekci.

Co dělat, když na stránkách nemůžu své kontaktní čočky najít?

V současné době spolupracujeme s těmito laboratořemi:
- Bausch + Lomb
- Ciba Vision
- Cooper Vision
- Johnson & Johnson Vision Care
- Menicon
- Ophtalmic
Nemůžeme vám dodat model čoček, který nefiguruje na našich stránkách.

Co dělat, když je mi nošení čoček nepříjemné?

Ze všeho nejdříve čočku z oka vyjměte.
Potíže mohou mít několikero příčin:
'- Cizí těleso v oku (například prach) > propláchněte si oko i čočku, nejlépe fyziologickým roztokem (ne vodou z vodovodu, z důvodu možného výskytu améby)
- Čočka naruby > položte si čočku na prst a ujistěte se, že má tvar misky (její boky směřují vzhůru). Pokud má tvar polévkového talíře, je zřejmě obrácena naruby (její boky směřují ven a jsou lehce zploštělé)
- Vadná čočka > okraje čočky mohou být poškozené nebo roztržené, ujistěte se, že jsou její okraje pravidelné (dejte pozor, abyste při zavírání pouzdra čočku nepřiskřípli)
- Nevhodná čočka > aby se vám čočka příjemně nosila, její forma a vlastnosti musí odpovídat potřebám vašeho oka (kvalita a množství slz). Hormonální změna (těhotenství, menopauza...) nebo pracovní prostředí (osvětlení, ventilace...) mohou způsobit, že vám její nošení nebude příjemné. Pokud tomu tak je, obraťte se na svého očního lékaře.

Pokud je vaše oko hodně podrážděné, je možné, že nepříjemné pocity budou přetrvávat i po vyjmutí čočky. V tom případě si čočku nasaďte, až bolest odezní.
Pokud příznaky přetrvávají, čočky z očí vyjměte a obraťte se na svého očního lékaře.

Co dělat, když chci změnit čočky?

Pokud se vaše korekce změnila a dosavadní čočky vám již nevyhovují, musíte se obrátit na svého očního lékaře, aby vám předepsal čočky nové. Určí, jaké parametry mají vaše nové čočky mít. K tomu bude třeba čočky s novými parametry vyzkoušet, s čímž souvisí také pravidelné kontroly. Změna korekce čoček tedy nemůže být uskutečněna našimi optiky na dálku.
Kontaktní čočka je zdravotní pomůcka, která se dostává do přímého kontaktu s okem (rohovkou). Špatně zvolená čočka může mít vážné důsledky na vaše zdraví.

Mám suché oči. Jaké čočky si mám vybrat?

"Nepříjemné pocity při nošení čoček mohou mít několikero příčin:
- změna prostředí (klimatizace, osvětlení, vlhkost, prach...)
- hormonální změny (užívání léků, těhotenství, menopauza...)
- nevhodné čočky nebo prostředek na jejich údržbu
V každém případě se musíte obrátit na svého očního lékaře, aby vám předepsal čočky nové.
Určí, jaké parametry mají vaše nové čočky mít. K tomu bude třeba čočky s novými parametry vyzkoušet, s čímž souvisí také pravidelné kontroly. Změna korekce čoček tedy nemůže být uskutečněna našimi optiky na dálku.
Kontaktní čočka je zdravotní pomůcka, která se dostává do přímého kontaktu s okem (rohovkou). Špatně zvolená čočka může mít vážné důsledky na vaše zdraví.

Trpím presbyopií. Můžu nosit čočky?

Čočky mohou napravit všechny oční vady, tedy i presbyopii.
Musí být brány v úvahu další parametry, nejen korekce: tvar očí, množství slz a jejich kvalita, požadované použití a jeho podmínky...
Pouze oční lékař může určit parametry čoček, které budou odpovídat všem těmto kritériím.
Doporučí vám laboratoř, model a přesnou dioptrickou sílu čoček, které si máte objednat, a to po řádném vyšetření vašich očí. Pečlivě se řiďte lékařským předpisem, který vám byl vystaven.

Chci nosit barevné čočky.

I barevné kontaktní čočky jsou zdravotní pomůckou. Je nezbytně nutné konzultovat jejich nošení s očním lékařem, jenž určí, které čočky vám budou nejvíce vyhovovat.

Prostředky na údržbu čoček

Jak mám své kontaktní čočky čistit a udržovat?

- Umývejte si ruce alespoň po dobu 20 vteřin a otřete si je do čistého ručníku, nejlépe ručníku na jedno použití.
- Vyndejte si čočky a vyčistěte je příslušným roztokem (několik vteřin je masírujte, abyste odstranili největší nečistoty a jiné choroboplodné částice).
- Čočky opláchněte.
- Vyměňte roztok v pouzdru a čočky do něj vložte.
- Pouzdro na čočky pravidelně umývejte a sušte.
Můžete se také obrátit na naše zdravotní poradce.

Jak si vybrat prostředek k údržbě čoček?

Prostředky k údržbě vašich čoček vám doporučí váš oční lékař, a to v závislosti na jejich typu. Tyto prostředky vám umožní uskutečnit tři základní kroky: každodenní dekontaminaci, vyčištění a opláchnutí.

Pozor: složení těchto prostředků se liší dle typu čoček. Záleží, zda se jedná o čočky měkké nebo tvrdé. Nikdy nepoužívejte prostředek pro měkké čočky na čočky tvrdé a naopak. Aby byly tyto prostředky účinné, je důležité nepřekračovat jejich datum spotřeby. To se obvykle pohybuje v rozmezí mezi 2 až 3 lety před jejich otevřením a 3 až 12 měsíci po jejich otevření.
Pro denní čočky prostředek k údržbě nepotřebujete. Nicméně můžete používat prostředky, které zabraňují suchosti očí.

Usages

Můžu s čočkami spát?

Spát s kontaktními čočkami se nedoporučuje. Když jsou oči zavřené, jsou méně hydratované. A čočky potřebují slzy. Bez nich se lepí na oko a brání jeho správnému okysličení. Toto omezení vzduchu na rohovce může způsobit její nezvratné poškození.
Za velmi specifických podmínek a pod lékařským dohledem mohou být některé čočky přizpůsobeny k trvalému nošení, tedy ve dne i v noci. V takovém případě je však nezbytné pravidelně navštěvovat lékaře.

Můžu se s čočkami koupat?

Koupat se s čočkami se v žádném případě nedoporučuje, neboť ve vodě jsou přítomny améby. V případě infekce je nutné podstoupit náročnou léčbu a nošení čoček je pak na několik měsíců zakázáno.

Můžu nosit čočky během cesty letadlem?

Ano. Připravte si pouzdro a roztok, do něhož je budete smět odložit, a také brýle pro případ nouze. V kabině je velmi suchý vzduch, což pro vás může být nepříjemné, až bolestivé. Pokud tomu tak bude, je lepší čočky z očí vyjmout, aby nedošlo k jejich delšímu podráždění nebo infekci.

Co dělat, když mám suché oči?

"Nepříjemné pocity při nošení čoček mohou mít několikero příčin:
- změna prostředí (klimatizace, osvětlení, vlhkost, prach...)
- hormonální změny (užívání léků, těhotenství, menopauza...)
- nevhodné čočky nebo prostředek na jejich údržbu
V každém případě se musíte obrátit na svého očního lékaře, aby vám předepsal čočky nové.
Určí, jaké parametry mají vaše nové čočky mít. K tomu bude třeba čočky s novými parametry vyzkoušet, s čímž souvisí také pravidelné kontroly. Změna korekce čoček tedy nemůže být uskutečněna našimi optiky na dálku.
Kontaktní čočka je zdravotní pomůcka, která se dostává do přímého kontaktu s okem (rohovkou). Špatně zvolená čočka může mít vážné důsledky na vaše zdraví.

Co dělat, když mě pálí oči?

Nepříjemné pocity mou mít několik příčin: únava očí, jejich suchost, přítomnost cizích částic (mýdlo, prach…). V každém případě čočky vyjměte, důkladně je opláchněte v roztoku, nejlépe neutrálním, a propláchtěte si jím také oči.
Hodně mrkejte, abyste se nepříjemné částice v oku zbavili.
Počkejte ještě několik minut, a poté si čočky nasaďte. Pokud nepříjemné pocity přetrvávají, čočky opět vyjměte a zkuste si nasadit čočky nové nebo, než si je opět nasadíte, je znovu pečlivě vyčistěte. Pokud nepříjemné pocity přetrvávají, obraťte se na svého očního lékaře.

Co dělat, když mám zarudlé oči?

Ze všeho nejdříve čočku vyjměte.
Potíže mohou mít několikero příčin:
'- Cizí těleso v oku (například prach) > propláchněte si oko i čočku, nejlépe fyziologickým roztokem (ne vodou z vodovodu, z důvodu možného výskytu améby)
- Čočka naruby > položte si čočku na prst a ujistěte se, že má tvar misky (její boky směřují vzhůru). Pokud má tvar polévkového talíře, je zřejmě obrácena naruby (její boky směřují ven a jsou lehce zploštělé)
- Vadná čočka > okraje čočky mohou být poškozené nebo roztržené, ujistěte se, že jsou její okraje pravidelné (dejte pozor, abyste při zavírání pouzdra čočku nepřiskřípli)
- Nevhodná čočka > aby se vám čočka příjemně nosila, její forma a vlastnosti musí odpovídat potřebám vašeho oka (kvalita a množství slz). Hormonální změna (těhotenství, menopauza...) nebo pracovní prostředí (osvětlení, ventilace...) mohou způsobit, že vám její nošení nebude příjemné. Pokud tomu tak je, obraťte se na svého očního lékaře.

Pokud je vaše oko hodně podrážděné, je možné, že nepříjemné pocity budou přetrvávat i po vyjmutí čočky. V tom případě si čočku nasaďte, až bolest odezní.
Pokud příznaky přetrvávají, vyjměte čočky a obraťte se na svého očního lékaře.

Co dělat, když mě svědí oči?

Nepříjemné pocity mou mít několik příčin: únava očí, jejich suchost, cizí částice v očích (mýdlo, prach…), ale také a zejména infekce (zánět oční spojivky). V každém případě čočky z očí vyjměte, důkladně je opláchněte v roztoku, nejlépe neutrálním, a propláchtěte si jím také oči.
Hodně mrkejte, abyste očním víčkem povrch oka omyli.
Některé oční kapky, dostupné v lékárnách bez lékařského předpisu, vám mohou pomoci se těchto potíží zbavit. Pokud nepříjemné pocity přetrvávají, obraťte se na svého očního lékaře.

Předpis

Jak získám lékařský předpis na čočky?

Lékařský předpis na kontaktní čočky vám může vystavit pouze oční lékař. Tento předpis je zárukou, že tuto novou zdravotní pomůcku můžete nosit bez jakýchkoliv rizik.

Je lékařský předpis nezbytný?

Ano, abyste si mohl(a) na našich stránkách kontaktní čočky objednat, musíte mít platný lékařský předpis.
Zaslání jeho kopie požadujeme pouze v případě, chcete-li využít službu automatického znovuobjednání čoček ročních a čtvrtletních.

Jak rozumět lékařskému předpisu a jak ho použít?

P.O.: pravé oko
L..O.: levé oko

Název laboratoře: například Bausch & Lomb, Ciba Vision, Johnson & Johnson, CooperVision...
Značka: například PureVision, Air Optix, Aqua Acuvue, Advance Biofinity...

Dioptrická síla (PWR, PW nebo Power): Sphere (SPH na krabičce): vyjádřena v dioptriích (d):
- v záporných číslech, pokud trpíte krátkozrakostí (například - 4,50 d)
- v kladných číslech pokud trpíte dalekozrakostí (například + 3,25 d)

Pokud jste astigmatik/astigmatička a nosíte torické čočky, je dioptrická síla doplněna dvěma dalšími parametry:
Cylindr (CYL): vyjádřen v dioptriích (d) (například -0,75 d nebo -1,00 d), které odpovídají hodnotě vašeho astigmatismu
Osa (AX): vyjádřena ve stupních (například 160°, 110°)
Většina měkkých čoček napravuje astigmatismus až od 0,75 d.

Pokud trpíte presbyopií, dioptrická síla je doplněna dalším parametrem (čočky bifokální, multifokální nebo progresivní):
Addition (ADD): vyjádřena v dioptriích (například +1,50 d, + 2,00 d). Připojuje se ke korekci vidění na dálku, a vidění na blízko.

Průměr čočky (DIA nebo Ø): vyjádřen v mm (například 14,2). Pokud tento údaj není uveden, znamená to, že daná čočka existuje pouze v jednom průměru.

Poloměr zakřivení čočky (Ro nebo B.C. nebo Base Curve): vyjádřen v mm (například 8,6). Pokud tento údaj není uveden, znamená to, že daná čočka existuje pouze v jednom poloměru křivosti.

Barva: volba barvy nemá vliv na korekční parametry vašich čoček.

Můžu si objednat jiné čočky než ty, které jsou uvedeny na mém předpisu?

Připomínáme, že předpis na kontaktní čočky vám může vystavit pouze oční lékař.

Kontaktní čočky totiž musí být přizpůsobeny vašemu zraku a tvaru vašich očí. Vždy se řiďte značkou a parametry napsanými na vašem lékařském předpisu.

Proplacení výdajů

Proplácí pojišťovna zboží zakoupené na nosimcocky.cz?

Doporučujeme vám informovat se u vaší pojišťovny a ověřit si, zda vaše smlouva zahrnuje proplacení výdajů za kontaktní čočky a/nebo prostředky k jejich údržbě, do jaké výše, jak často a za jakých podmínek.
Faktura za objednávku vám bude zaslána společně se zbožím. Kdykoliv si ji můžete vytisknout také ze svého zákaznického účtu. V případě dotazů je vám k dispozici náš zákaznický servis (optik@nosimcocky.cz).

Zdravotní pojišťovna

Doporučujeme vám informovat se u vaší pojišťovny a ověřit si, zda vaše smlouva zahrnuje proplacení výdajů za kontaktní čočky a/nebo prostředky k jejich údržbě, do jaké výše, jak často a za jakých podmínek. Faktura za objednávku vám bude zaslána společně se zbožím. Kdykoliv si ji můžete vytisknout také ze svého zákaznického účtu.

Automatické znovuzaslání

Co je to automatické znovuobjednání?

Jedná se o službu zdarma, která vás k ničemu nezavazuje a díky níž se vám nikdy nestane, že byste se ocitli bez čoček nebo prostředku k jejich údržbě:
+ Automatické znovuobjednání si můžete aktivovat ve chvíli potvrzení vaší objednávky
+ Z vaší objednávky vypočítáme datum, kdy by vám teoreticky měly být zaslány další čočky, stejně jako prostředek k jejich údržbě
+ Pár dní před přípravou vaší objednávky vám zašleme e-mailem upozornění, abychom se ujistili, že vám předpokládané datum dodání další objednávky vyhovuje
Do 3 dnů můžete změnit dodací a/nebo fakturační adresu, nebo automatické znovuobjednání objednávky zrušit.
+ Datum vám vyhovuje? Pak není třeba dělat nic. Náš tým pro vás automaticky připraví a odešle vaši objednávku, čímž máte záruku, že budete mít vždy další čočky včas.
+ Objednávku platíte automaticky ve chvíli jejího odeslání, díky bezpečnému systému banky BNP Paribas.
Poznámka: pro využívání služby automatického znovuobjednání je nezbytné hradit objednávku platební kartou

Je automatické znovuobjednání opravdu služba, která mě k ničemu nezavazuje?

Automatické znovuobjednání je služba zcela nezávazná. Můžete ji kdykoliv zrušit ze svého zákaznického účtu, v rubrice určené automatickému znovuobjednání.

Mohu si aktivovat automatické znovuobjednání na všech výrobcích?

Automatické znovuobjednání je možno aktivovat na všechny objednávky, které obsahují kontaktní čočky (s výjimkou objednávek, které obsahují pouze 30 denních čoček) a prostředky na jejich údržbu.
V tuto chvíli se automatické znovuobjednání nevztahuje pouze na výrobky pro péči o oči.

Mohu si aktivovat automatické znovuobjednání u několika objednávek najednou?

Ne, automatické znovuobjednání je možno aktivovat pouze u jedné objednávky.

Jak vypočítáte datum, kdy mi kontaktní čočky dojdou?

V závislosti na typu čoček (denní, dvoutýdenní, měsíční nebo roční) a množství, které objednáváte, propočítáváme dobu, po kterou budete mít čoček dostatek, přičemž předpokládáme jejich běžné a pravidelné nošení.
Mějte na paměti, že pro zdraví vašich očí je důležité dodržovat časová doporučení k nošení čoček.

Co když mám ve chvíli znovuobjednání objednávky stále čoček dostatek?

Žádný problém. Pokud máte ve chvíli, kdy obdržíte e-mail o znovuobjednání, stále dostatečné množství čoček, stačí posunout datum opětovného znovuobjednání, a to prostřednictvím odkazu, který vám bude zaslán v tomto e-mailu nebo přímo na vašem zákaznickém účtu.

Kdy mi zašlete e-mail s připomenutím o znovuobjednání objednávky?

Datum odeslání e-mailu záleží na typu čoček. Je brán v úvahu také čas na přípravu a odeslání vaší objednávky, tak, abyste nikdy neměli čoček nedostatek. Připomenutí e-mailem dostanete nejdříve dva týdny a nejpozději 10 dnů před datem automatického znovuobjednání (pouze v případě objednání čoček ročních je tato lhůta 30 dnů).

Jak změním datum automatického znovuobjednání?

Datum znovuobjednání objednávky můžete změnit kdykoliv od chvíle, kdy si tuto službu aktivujete. Není nic snadnějšího. Přihlaste se ke svému zákaznickému účtu (lien vers espace client) a klikněte na automatické znovuobjednání objednávky.
Poznámka: jakmile vám přijde e-mail s připomenutím o znovuobjednání objednávky, máte 3 dny na to změnit datum jejího znovuobjednání, adresu nebo službu deaktivovat.
Kdykoliv po aktivaci služby můžete datum znovuobjednání své objednávky změnit.

Jak u služby automatického znovuobjednání změním adresu?

Stačí se přihlásit k vašemu zákaznickému účtu a kliknout na automatické znovuobjednání.
Zde můžete změnit dodací nebo fakturační adresu. Po změně těchto údajů vám bude zaslán e-mail, v němž budou nové dodací informace zrekapitulovány.

Co dělat, když se mi změnil lékařský předpis?

Stačí, když uskutečníte objednávku podle nového předpisu a aktivujete si službu automatického znovuobjednání u ní. Aktivováním automatického znovuobjednání nové objednávky deaktivujete automatické zasílání objednávky již existující.

Mějte na paměti, že nosimcocky.cz jsou webové stránky sloužící k prodeji a nákupu kontaktních čoček a je tedy nezbytně nutné, aby vám změnu jejich parametrů předepsal váš oční lékař.

Jak probíhá automatická platba z mé bankovní karty?

Jakmile si během objednávání službu automatického znovuobjednání objednávky aktivujete, náš bezpečnostní platební systém BNP Parisbas si díky šifrovacímu systému zapamatuje údaje z vaší karty. Při automatickém znovuobjednání objednávky probíhá platba přes vaši bankovní kartu a našeho bankovního partnera. Nosimcocky.cz si neponechává žádné bankovní údaje a ani k nim nemá přístup. Náš jediný partner BNP Parisbas disponuje zašifrovanými údaji, jež jsou nezbytné k platbě.

Ponecháváte si mé bankovní údaje?

Nosimcocky.cz si neponechává žádné bankovní údaje a ani k nim nemá přístup. Pouze náš partner BNP Parisbas disponuje zašifrovanými údaji, jež jsou nezbytné k platbě.

Co dělat, když se blíží konec platnosti mé karty?

Jestliže ve chvíli automatického znovuobjednání objednávky vaše karta pozbude platnosti, bude vám zaslán e-mail a automatické znovuobjednání objednávky bude odloženo.
V tomto případě vám doporučujeme uskutečnit novou objednávku s vaší novou kartou a aktivovat automatické znovuobjednání u ní.

Jak službu automatického znovuobjednání zruším?

Automatické znovuobjednání můžete kdykoliv deaktivovat, a to prostřednictvím rubriky automatické znovuobjednání na vašem zákaznickém účtu.

kontakt

Charakter žádosti* :* :
Oslovení :
Informace klient/objednávka :
pokud se váš dotaz týká objednávky online
Zpráva* :